Bezelyeannesi Merhaba 1. Çocukta kullandım 9 ay boyunca 2.ye hamileyim sanırım, bugün doktora gidicem. Hamilelikten önce gen testi falan yaptırdık ama sonucu çıkmadı tekrar kullanmam gerekir mi
efecikgnr Bezelyeannesi bende ikincide kullandım ama niçin kullandım anliyamadim . O iğneyi siz neden kullanmistiniz
hndathn Bezelyeannesi neden kullandığınıza baglı. Benim mesela 3 genımde ve pıhtılaşmayı destekleyen hormonlarımda eksıklık var ben her gebelıgımde hatta doğumdan sonra da bır süre kullanmakta zorundayım
Bezelyeannesi efecikgnr 2 düşüğün oldu sonrasında önlem amaçlı verdiler kan pıhtılaşması olabilir diye şimdide onun için gen testi vermiştim ama sonucu çıkmadan hamile kaldım
Bezelyeannesi hndathn gen testi yapmamışlardı iki düşük sonrası sağlıklı gebelik geçirdim oyuzden kullanmıştım