bebemalparslan Merhaba iki gün önce nezle oldum sürekli burnum akıyor boğazım ağrıyor emziriyorum doktora gitsem ne verebilir mesela, hastanede de ayrı hastalık var ne yapsam bilemedim
lena00 bebemalparslan bende öyleyim gittim parol gargara ve burun spreyi verdi başka bir şey yapamayız dediler
Bulum bebemalparslan Maske takın mutlaka. Emzirme öncesi de ellerinizi yıkayın. Bulunduğunuz ortamı arada havalandırın. Bebeğe bakacak birileri varsa da zorunlu olmadıkça pek yaklaşmayın. Geçmiş olsun.
seyma51 Emziren annelere pek ilaç vermiyorlar. Geçmiş olsun evinizde parol varsa için hastaneye gitmenize gerek yok bişey yapamazlar