Kızlar merhaba nerdeyse 4 gündür gece uykusu uyumuyoruz bebeğim ağlayarak uyanıyor gaz yapıp tekrar yatıyor. Bu sabaha kadar yarım saatte bi bu şekilde devam ediyor gaz yapanın ne olduğunu henüz bulamadım deneyerek ilerliyorum ama yediklerinden farklı birşey tattırmadım buna eminim. Bu sabahta yani 2-3 saattir öksürüğü var tereyağ pekmez yaptım azcık verdim olduğu gibi kustu. Hemen doktora götürmeli miyim? Öksürükten korkuyorum bana akıl verin ateş yok burnu tıkalı bide.