seziko bestlak diye bi damla var suya katıp iciyosun anne sütü arttırıcı bende baya ise yaradı mutlaka al ic, benimde bebeğim sarılıktan yenidogan yogunbakımında kaldı 5 gün, sütün sağdıkca artar mutlaka 2 saatte bir sağım yap gece dahi kalkıp yap üşenmeden, sağa sağa geliyor. bu kullandıgım damla sayesinde su an 1 aylık bebeğim cok şükür sütüm fışkırıyor neredeyse.