35 haftamda 33 hafta ile uyumlu bebeğim dünyaya geldi. Şu an küvözde. Doğum yapalı 48 saat olacak. Sütüm kolostrum süt çok az çay kaşığının ucu kadar geliyor sağımlarda. O da yapışkan ve yoğun olduğundan neyle vereceğimi şaşıyorum. İstiyorum ki zaten az geliyor maksimum verimi alsın. Ebe geldi şırınga ile ver dedi. Şırınganın ucunda kalıyor zaten verirken. Dün gece emzirmeye çağırdılar ilk kez. Hemşire göğüslerin boş gözüküyor anca gelecektir dedi. Göğüslerimde ağrı başladı sağmaktan mı süt gelme ağrısı mı onu da bilemiyorum. Sizlerin süreç nasıl ilerledi ne tavsiye edersiniz?