esrabade Daha yeni 2 aylık oldu bebeğim benden ona grip geçti burnu tıkandı öksürüğü var ama çok değil birde hapsırması arttı acile gittik dr çok küçük olduğu için ilaç vermedi 15 dk soğuk hava verdi ve bol bol emzir dedi ciğerlerine inmediği sürece sıkıntı yokmus burnunu sık sık çekiyorum ama korkuyorum ve benden geçtiği için vicdan azabı çekiyorum bu durum başına gelen varmı nasıl varsa atlattınız
Sibel2308 esrabade kizimda iki aylik ablasindan gecti,genizi dolu hiriltili oksuruk hapsuruk var,dru aradik bisey yapamayiz cok kucuk calpol verin dedi ateside 38 olmustu,ingilteredeyiz muayneye bile carmadi…
ikibebekannesi34 esrabade sırınga ile yıkama önerdi dr bize 3 aylıktı. Her hafta kontrole cagırdı cigerlerini dinliyor.. öksürük gecti sayılır cok şükür. Burnu acık olursa cigere inmiyor
mavii_98 esrabade 4 aylık oldu oğlum hasta burnu akıyor öksürük ve ishal bugün gittik doktora bize de çok küçük ilaç veremem dedi calpol içebilir dedi bide ishal olduğu için probiyotik verdi bende evde burnunu temizliyorum ama yıkama şeklinde değil o beni korkutuyor bol bol emziriyorum
Zynpln Sibel2308 Ben de ingilteredeyim ve maalesef bende aynı durumdayım buranın sağlık sistemi işte vay bunların eline düşene 😕
bernass @esrabade kaldığı odayı sık sık havalandırın burnuna serum fizyolojik uygulayın birde zor nefes alıyorsa kuru soğanı ortadan bölüp içine karanfil koyup odaya koyun oda burnu açacaktır.Hasta olduğunuzu hissettiğinizde maske kullanmayı öneririm bi tık bebişten korur geçmiş olsun biram önce düzelir inşallah
esrabade mavii_98 serum fizyolojik ile temizleyin dedi dr ben zaten öyle temziliyordum dsadece serum kullanmadan kuru olduğu için pek iyi temizlenmiyor gelmiyor sümükleri