Zeyna0601 bende 2. Uyanma ve sallamadan yazıyorum 🙃 annesi muhtemelen diş çıkarıyordur, yada gazı olabilir 🤔 ilk kızımda bende senin gibiydim, ne zaman bitecek ne zaman susacak o kadar zehir olmuştu ki bana o geceler.. 2. Kızımda uyanır 3 saat uyumaz o dönemlerde ağla ağla hal olur. Zombi gibi geziyorum şu an bile yarım gözle yazıyorum 🥲 ama geçecek, ne kadar geçmiyor gibi görünse de geçecek, süreci ne kadar kendini sıkmadan direnmeden atlatırsan o kadar rahat edersin, derin nefes al, kendine bi kahve yap, konum değiştir, sevdiğin bi dizi aç sürece ortak ol.. baktın çok ağlıyor kucağında pış pış gezdir.. inşallah en kısa zamanda eski uykularımıza kavuşuruz