alchn bugün 2 aşımızı yaptırdık 1 ay sonra gel dedi hemşire takvime baktim diyo ki 4 ayda hangisi doğru ki
[silindi] alchn 2.ay aşısını yaptırdıysanız bir sonraki aşı 4.ayda. Ama 3.ayda da boy kilo takibi olur. Aşılar 1.-2. Diye değil 1.Ay aşısı-2.Ay aşısı diye gruplandırılır.
Tugceeeb alchn evet 3.ayda rota var ama oda isteğe bağlı bence telefonla bi arayıp bilgi alın öle yaptırın