Merhaba kızlar kızım 3 gündür ishal bugun beslenmeyide kesti saglk ocagı doktoru reflor probıyotık ve diafurly yazdı bugun basladk acile goturdum az önce beslenme olmadıgı icin belki serum takılır diye oradaki doktor diafurly vermeyin reflor kullanın cinko dedi bide diafurly keseyim mi napayım bilemedim 22 haftalık hamileyim öyle zorlanıyorumki cocuguma uzulmekten kendmi unuttum bu sefer karnımdakine oğluma üzülüyorum 😞