ketii Kızlar sabahları sütüm gayet iyi bebeğim güzel emiyor. Akşam ve gece sütüm çok azalıyor. Azaldığı için de emmek istemiyor mecburen mama veriyorum. Rezene, tahin kuruyemiş yeşillik herşeyi deniyorum artmıyor. Önerilerinizi bekliyorum
tombikinannesi ketii oksitosin masajını araştırın bende çok işe yarıyodu sizinki gibi oluyordu onj yaptırınca ertesi gün fışkırıyodu eşiniz yapmalı bu arada masajı
prensesannesi07 ketii kaç aylık bebeğin , ben sütüm artsın diye incir uyutması yapmıştım artırmıştı , birde lohusa döneminde tereyağlı pekmezli yumurta yemiştim o da artırıyordu , birde birşeyler kafana takıyorsan takma kimse senden ve bebeğinden kıymetli değil
alisss_i ketii ben geçen bi tencere kabak tatlısını 3 günde yedim o hafta çok sütüm oldu. Tahin de döküyordum cevizle. Sütüm artsın diye yemedim ama farkettim artmıştı, belki ondandır diye düşündüm. Mevsimiyken deneyebilirsiniz.
acarasaf ketii e bebekte sut arttırıcı damla var ondan alabilirsiniz faydası oluyor baya birde dut kurusu ve hoşaf kaynatıp için bol bol iyi gelecektir
ketii prensesannesi07 3 ay 27 günlük. Kafaya taktığım tek şey bebeğimin kilosu az sanki . Kilosu 5400
KaranimEgem Merhaba benim de adet dönemlerinde çok azalıyor sütüm adette olmadım üç gündür sizin de öyle mi
KaranimEgem Uyku, sıcak duş ,bol bol hoşaf (kuru dut , üzüm ,incir , kayısı ben karışık yapıyorum) sürekli içiyorum ayrıca elanatal emzirme kullanıyorum takviye olarak yoksa çocuk bütün besini emdiğinden vücut dirençsiz kalıyor