Ben de doktoruma sormuştum temassızlar biraz daha büyük çocuklar için demişti bu ucu demir olanlar yani koltuk altından ölçülen ateş Ölçerler bebekler için uygun demişti o sebeple ben de sizin gibi koltuk altından Ölçerlerden aldım ve bu arada koltuk altında Ölçerlerde her zaman doktor şunu söyledi bana 1° yüksek düşünebilirsin dedi bazen çocuk hareket edebiliyor vs Diye