berennur01 Hayırlı cumalar arkadaşlar kızım 10 aylık iki gündür hasta grip ve gecede uyumuyor bende duş aldırdım arada yapıyorum iyi değil diyorlar annem ablalarım bana kızıyor gece gece iyi değil bebeği suya sokuyorsun diye size sormak istedim normal mi iyi değil mi ?
Suphiye_mila13 berennur01 kızım 17 aylık bende akşamları mesela 8/9 gibi banyo yaptırıyorum uyusun da battaniyenin altında üşümesin diye
eges_momm berennur01 nasıl iyi değil ya bebeğimi iki akşam da bir gayet güzel yıkarım mışıl mışıl uyuyor vücudu rahat ediyor bakma sen kimseye
asyactn berennur01 anneliğinizi kimseye göre öğrenmeyin bende kızımı 9-10 gibi işlerim bitince yıkıyorum sıcacık yatağında sabaha kadar uyuyor ayrıca gündüz yıkayınca odaları dolaşmaktan hasta oluyo size tavsiyem sürekli hata olduğunu farkettiğim kızım için bi kaç öneri duydum onu uyguluyorum aynsonu ve başına denk getirmicek şekilde yıkayın aydan düşme oluyo hastalanıyor her ay
sado4134 Bir sene boyunca her gün akşam yıkadım. Aslında rutin haline getirdik banyo sonra biraz masaj, kitap en son ışıklar sönsün, sütlü kahve keyfi 🥰sonra pışpış☺️
MnkKrtl berennur01 akşamları yıkıyorum ben bazen çok huysuz oluyor duşa sokunca çok mutlu oluyor rahat uyuyo
seyma51 Gündüzün şerri gecenin hayrından daha iyidir derler. O yüzden yıkamayın diyorlardır. Çocuk sizin sonuçta siz karar verin
kurabiyevarsimitvar berennur01 valla hep gece uyumadan yaptırıyoruz doğduğundan beri anca fırsatımız oluyo hurafelere inanmayın temizliğin vakti saati olmaz
hasibekar berennur01 bebeğim dogdugundan beri hep akşam duş aldırıyorum tek yıkıyamıyordum eşim işten geldiğinde yardım ediyordu çok şükür hiç bir şey olmadı yıkarken ayetül kürsi felak ve nas sureleri okuyordum o kadar şuan 1 yaşına girecez
Sinemyiss berennur01 benim ailemde iyi değil dedi ama bana batıl inanç gibi geliyor. Bende yıkadım akşamları
mirgulak berennur01 dinen bakilirsa genel konusmalar var sadece belli saat dışında yıkamak uygun görülmez gece yarısından sonra banyo ve tuvalaetlerde fazla durmayın hadislerde geçiyor bu konuşmalar sadece gece yarısından sonra yapılmaz