DenizAlpinAnnesi Oglum bronsiolit olmustu kaninda CRP degeri 2.2 cikti akciger iltihaplanmasi falan degildir degilmi sordugumda hayir degil diyorlar ama bu devirde doktora bile güvenemiyorsun, belki aranizda tecrübe edinmis anneler vardir
Merrcimek DenizAlpinAnnesi CRP nin 10 dan aşağı olması problem değil diye biliyorum. Ben de 10 çıkmıştı dr antibiyotiğe gerek yok demişti
Merrcimek Hatta bak oğlum domuz gribi olmuştu 19,54 çıkmış ama dr ona da antibiyotik vermedi. Sadece enfluvir verdi
DenizAlpinAnnesi Merrcimek gecmis olsun canim , icim rahatladi bizede sadece buharli hava ver dedi öyle yapiyoruz öksürügü gecmeyince endiselendim
Merrcimek DenizAlpinAnnesi Yok crp si düşük yani kanına geçmemiş. İçin rahat olsun öksürüğünü takip et mutlaka canım