Arkadaşlar bilgisi olan varmı bebeğim iki ay grip oldu 4.5 ay uzamış sarılığı oldu önce alt ast yükseldi sonra ck 280 çıktı antibiyotik iğne yazdı bizim akıllı doktor iğne sonrası ck "kas enzimi” 1700 çıktı günlerdir düzgün uyku uyuyamıyorum bilgisi olan lütfen yazabiirmi