mebes Kızlar sevinsem mi üzülsem mi bilemedim boğazıma bir düğüm atıldı sanki çok erken değil mi bu gelen diş bizim ki gibi sabırsız olan var mı
ketii mebes benimki de 4. aya yeni girdi ufak bi beyazlık gözüme çarpıyo bazen sanırım diş çıkaracak. Salyası çok fazla elini kemiriyor devamlı
busranuurr mebes Benim bebeğim de 4.5 aylık diş çıkarıyor bende aynı durumdayım sevinsem mi üzülsem mi bilemedim zaten huysuzdu iyice huysuzlandı sürekli kucak istiyor hem atak hem diş mahvetti alt 2 dişi çıkacak sanırım baya beyazlık var ama patlamadı ne zaman patlar bilmiyorum
cansu000 mebes c-enfal Ayni şekilde oldu bizim de, hanfendinin dediği gibi biraz daha sancılı olabiliyor ancak erkenden bitiriyor.
c-enfal Bence normal benim ilk bebeğim de 5 aylıkken çıkardı şuan 27 aylık olacak maşallah bir sorunumuz yok. Sadece süreç erken başladığı için biraz zor geçiyor ama yaşıtları diş çıkartırken onunkiler bitmiş oluyor 5 aylıken çıktı 15 aylıkken hepsi bitmişti
Derdolii Benimki de 5aylıkken çıkardı , şuan 8,5 aylık 6tane dişi var. Erken dökülür sadece , Allah sağlık versin …
bcemmm mebes nasıl anladınız resim çekmiş miydiniz çıkmadan hemen önce nasıl görünür nasıl anlıycam bilemedim