esrkml Öncelikle sakin olmalısın canım 4 çoçuk annesiyim tavsiyelerimi söylemek isterim doktorun gerek görmedikçe mamaya başlama aklında şüphelerin varsa doktoruna danış ilk 6 ay ve özellikle ilk 3 ay bebeklerin uyku düzeni olmaması normal Kaka yapmamasıda normal idrarıyla atıyordur ,benim sonuncu oğlum 6 aylık olana kadar yapmadı kakasını lavma ile yapardı sadece gayet normall,Bol bol emzir emzirdikçe sütün artar ve bebeğin doyar ,ağlaması uyuması ,uyumaması gayet normal…Ve kilosuda gayet iyi