g_tm59 ben 3. Ayda geçmedim canım 5 aylık oldu 6. Aydan gün aldı öyle geçtim birde doktorumuzun rızası ile geçtik zaten çok ishal bir bebekti kaç çeşit mama değiştirdik ne denediysek olmadı o yüzden ek gıdaya 1 ay erken başladık çok şükür kızım iyi kendine geldi ki ben birden kızıma yüklenmedim çay kaşığı kadar veriyordum 5 buçuk aydan sonra günde iki öğün vermeye başladım onu da az az bebeğime mama gelmiyordu hem kusma hem
De Çok kaka yapıyordu süt alerjisi de değildi ondan öyle bir yola bas koyduk Allah o bebeğe de şifa versin cahillik etmiş soncuları ağır olmuş