Bebeğim 3 aylıkken bile kesintisiz uyuyordu gece 4 ay atağından beri gecelerimiz berbat kesintisiz 1 saat uyumuyoruz bu nedir yine atak haftası falanmı gece sürekli uyanıyor emmese bile memede durmak istiyor emzik vermiyorum sadece anne sütü doyduğuna gayet eminiz kilo alımı çok çok güzel ortam sıcaklığı normal yattığı yeri de değiştirip denedik ne kadar sürücek bu 🥺🥺🥺🥺