Kızlar ikizlerim var 2 yaşındalar. Şu iki senedir bir allahın günü gece deliksiz uyuduklarını hatırlamam. Şimdi son 1-2 haftadır uyuduktan iki saat sonra kalkıp sabaha kadar ara ara ağlayıp uyanıyorlar. Biri uyanınca diğeride uyanıyor. Bebekken mamayı veriyordum tekrar dalıyorlardı. Şimdi oda yok zır zır ağlıyorlar napıcam bilmiyorum artık. Karanlık odada yatırıyorum hep boyleydi korkuyorlar mı acaba diye gece lambası açıyorum oda fayda etmiyor. Artık ne yapacağımı şaşırdım