MutluPrensesAnnesi 2 saat boyunca örümcektemi bıraktınız,karışmak istemem ama 4 çoçuk annesi olarak kesinlikle çok zararlı buluyorum ki çoçuklarımın doktorlarıda bunu söylüyor Ayak ve kemik yapısınada zararlı ,araştıradabilirsiniz 4 çoçuğumdada almadım almamda yurtdışında yasak hatta alınması yürüme arkadaşı aldım 18 aylık oğlum çokta yardımcı oldu yürümesine kendi istediği zamanda tutundu ve sürerek yürüdü…