Rabiiul 

Ben doğum için çikolata,magnet ve kolonya yapmıştım. Çikolata ve kolonya için malzemeleri kendim alıp yaptım 🥹
Mevlid için ekstra yasin seti aldım lokumluk, Ayetel kürsi magnet ve çantası vardı, çikolata bir daha aldım.
Amine Meva 2 aylıkken bebek mevlidi yaptım 💕🙏🏻
Burada gördüğün her şeyi dağıttım 🌼🌻