Kızlar biz kredi kartı borcumuz için 100 bin borç almıştık onu ayda 10 bin şeklinde veriyorduk 4.ayına gelene kadar bu sefer baktık yine karta borçlandık çünkü taksit ödemeleri var marketi yemek kartıyla görüyoruz dışarı asla bir yere gitmiyor para yeme içme vs .ona rağmen para eriyor elde bşeşey kalmayınca ay sonuna kadar yine karta girdik borc olmuş 60 bin neyse bugün yine borç aldık ama altın şeklinde 20 gr onu ay ay çeyrek olarak biriktirmeye başlıcaz ama en azından kart borcumuz yok çok şükür ve borç aldığımız kişi de tanıdık bizi sığmayacak. Rabbım herkese borç kapatmaya nasip etsin hayırlısıyla her neyse. Eşim Almanyaya bağlı çalışıyor o yüzden euro hesabı vardı maaşı euro alıyordu sonrasında Türk lirasına döndüler bugün eşim o hesabı aktif yapmış bana dedi elde avuçta ne kalırsa 200 -300 gibi ufak paraları atarım biriksin bana da dolar hesabı açtık sende dedi elinde hesabında ne kalırsa ay sonunda baktın 300 kaldı 400 kaldı 200 kaldı ne olursa atarsın birikir dedi. Hiç bu şekilde dolar hesabı vs ufak ufak atıp biriktiren oldu mu gerçekten güzel bir yöntem mi ?