Bebeğim 2 gündür şiddetli ağlayarak uyanıyor. 6 ay 17 günlük. Sebebini anlayamıyorum gündüz hiç sıkıntısı yok ama 2 gündür akşam 10 gibi uyanıp bağıra bağıra ağlıyor. Ne meme kabul ediyor nede başka birşey iç çeke çeke ağlıyor. Komple soydum böcek mi ısırdı diye yok. Biraz kucakta gezdiriyoruz, sakinleşiyor sonra 3 5 saniye memeyi çekiyor tekrar çığlık çığlığa. Aradan 2 saat geçince anca çok yoruluyor öyle uyuyor. Sebebi nedir acaba yaşayan var mı. Diş mi desem ama gündüz hiç sıkıntı yok sebebini anlayamıyorum 🤷♀️