kemalefe canım sen annesin. Henüz tazecik annesin🥰 Sadece sen bebeğine, bebeğinde yeni dünyasına alışmaya çalışıyor. Anne olduğunu bilip henüz kendini yüzde yüz öyle hissedememen çoook normal. Bu bir süreç hiç tedirgin olma. Sadece güzel yavrunu bol bol göğsüne al şefkatini hissettir. Kokusunu kokla. Emin ol ki sakinliyor ve bir çok şeye iyi geliyor. Bağ kuruyorsun. Ve gazmış, göz yaşı tıkanıklığıymış vs. hepsinin çözümü var. Bunlar da geçici. Dr. Osman gönüla’ı takip edebilirsin çok yararlı paylaşımları var. Bu süreçte yakınlarından destek almaktan çekinme. İlk 40-50 günü atlatana kadar… sonrası akıp gidiyor.