merhaba arkadaşlar ben türkiye’de saçımı boyadım ten rengim çok beyaz da değilim esmer de
zuhal topal bilirsiniz onun saç rengi gibi yaptım ilk gün çok güzeldi kahve rengi ilk banyoda bildiğiniz turuncu oldu gittikçe açıldı ve şuan nerdeyse sarı gibi olcak
ben bu rengi nasıl koyulaştırıım yada düz siyah boya alsam eskisi gibi siyah olur mu renk kapanır mı sizce teşekkürler