masterchefiniz Gerçekten biraz önce söyledim eşime kendi sabrıma hayranım nasıl delirmiyorum aranızda diye 😊Bazen yenik düşüyorum tabi,oğlumda 4yaşında asla dinlemiyor,söylediklerimi tekrar ediyor,kardeşini pat diye düşürüp ben yapmadım diye ağlıyor bazen görmemezlikten geliyorum,ekran da çok vermiyorum onu vermediğim içinde yapıyor,bende sana vururum vermezsen diyor karşımda sanki büyük adam var gibi konuşuyor.Küçükkende zordu büyüdü daha zor oldu..Bu aralar sürekli tekrarladığım şey saygılı olmalısın saygılı olmak ne demek nazik ve kibar olmak demek ve bu şekilde davranmalısın davranmayacaksan odana git saygılı olmaya karar verince gel diyorum bazen işe yarıyor..Odana git saygı ve sakinleşme köşesi diyordum hep artık dinlemiyor arada bi dinliyor ..Belki işinize yarar mı bilmiyorum.