Oğlum 13 aylık doğdugundan beri anakucagında sallamaya alıştırdım maalesef.Daha sonra anakucagına sığmayınca beşiğinde sallamaya başladım ama bir yere gittiğim zaman o kadar zorlanıyorum ki uyumuyor ağlama krizine giriyor ayakta sallamaya bile razıyım kendi kendine uyuyabileceğine asla inanamıyorum bana tavsiyeleriniz neler ayakta bile sallayabilirim