brvnkr Geçenlerde karnıma bir ağrı girdi, ölüyorum dedim. Gaz çıkınca hafifledi
1 sene önce yine aynısını yaşadım hiç birşey görmedi doktor. Gazdır dediler. Hakketen öyleydi
Gazın bu denli ağrı yapacağını sanmazdım ama feci birşeymiş. Sizinde öyle olmasın