yorumcu00 Kızlar uzun süredir hem bebek bezi hem yüzey temizleme mendillerini kullanırım. Son aldığımda ikisinin de kalitesinin bozulduğunu farkettim. Bez o kadar incelmiş ki gece taktığımda sabah üstü ıslak bi şekilde uyanıyor oğlum. Mendil yine aynı şekilde oda baya incelmiş.
sevgiseli2021 yorumcu00 bunu bende fark ettiğim gibi hemen molfixe geçtim ön yüzü bebeğimi alerji yaptı boncuk var gibi içinde sanki pütür puturdu
Zeynepefemm yorumcu00 yüzey temizleme bende kullanıyorum inceldiği falan yok aynı. Bezi bilemiyorum ama
kumslirm yorumcu00 inanır mısınız bugün bende bunu eşimle konuştum. Şekli çok değişik olmuş sırt tarafı boncuk boncuk olmuş. İçi Pamuk gibi olan bezin içi bildiğin kağıt gibi kalmış. Hatta bugün hangi bez daha iyi diye araştırmaya kalktım.
mamadearya Sleepy natural bez kullanıyoruz, bir farklılık görmedim, bedenin tam uyduğundan emin misiniz küçük ya da büyük geliyor olabilir mi?
yorumcu00 mamadearya Beden tam. İki çocuğumda da hep sleepy kullandım gayet memnundum son aldığım 2 pakette bu durumu yaşadım.
yorumcu00 beyzadodo Büyük oğlumda ilk Molfix kullandım bize gelmedi pişik yaptı o yüzden Sleepy’ ye geçmiştim memnun kalınca 2. Çocukda da kullandım.
yorumcu00 kumslirm Aynen anlattığınız gibi 2 paket almıştım biri bitti öbürünü yeni açtım. Bezi bırakacağız bu sayede.
kumslirm Birde son 1 haftadır bu sorunu yaşıyorum. Uykuya dalmadan altını değiştiriyorum sabahına bir bakıyorum resmen midesine kadar ful ıslaklık.
busrakarabacakk Bez molfix kullanıyorum ıslak mendil ve yüzey temizleyici olarak sleppy kullanıyorum gayet memnunum bebek bezini hiç denemedim ama molfix kalitesi diye bir şey var
yorumcu00 busrakarabacakk Molfix’den Sleepy’e geçmiştim gayet memnundum. Son aldığım 2 pakette yaşadım bu durumu.
oknaz yorumcu00 ben sleepy bio natural kullanıyorum ıslak mendilide bezide bence herşeyi çok güzel ama naturalle bionaturalin arasında inanılmaz fark var mesela bio daha uzun natural çok küçük duruyo çok şaşırdım
yorumcu00 oknaz Sleepy bio naturalde kullandım hangisi indirime girerse onu alıyorum. Bunda daha önce sorun yaşamamıştım yeni oldu.
dalpsmom Yüzey mendilinde fark ettim bende sanki mendilin kalınlığı ve boyu değişmiş gibiydi. Bezde primacıyım ama ben şükür hiç bi sıkıntı yaşamadık
ayseee_ yorumcu00 ya evet geçen ay sleepynin mavisini almıştık çok güzel kalındı saatlerce değiştirmesem sıkıntı olmuyordu gece de asla sızdırmıyordu bu ay sarı varmış renk olarak eşim onu almış o kadar ince ki sabaha kızımın zıbını ıpıslak kalkıyor önceden de sarı renk almıştık böyle bi sorun yoktu anlamadım yani çok çok ince ya
yorumcu00 ayseee_ Maliyet artınca kaliteyi düşüyorlar demekki . Hâlbuki müşteri kaybediyorlar haberleri yok.
ElvisDemir-moms yorumcu00 sleepy bio natural kullanıyoruz bu son aldığımız pakette bezlerin ön kısmında bir sağ bir sol tarafında uzun iki çizki var ve o kısımları çok ince anlafabildim mi bilemedim ama evet kalitesi düşmüş gibi bu paletten sonra başka markaya geçmeyi düşünüyorum 🤔