Kızlar selam herkese oğlum 2,5 yaşında martta 3 olucak nasipse evde bunaldım biraz anaanmizde kışın evde çalışmıyor diye işe girdim ama çalıştığım yerin saatleri çok esnek mesela yarın sabah 9 akşam 9 çalışıcam ama daha sonra saatlerde eritme oluyor o yönden sıkıntım yok maaşı günümüz şartlarına göre iyi 32 bin alıyorum ama iş yoğunluğunu geçtim bizden 1 ay boyunca 1 saatlik uzaklıktaki mağazaya gitmemizi istediler bende gidemem dedim çünkü çocuğum var müdürde herkes sırayla gidecek dedi bana sıra geldiği zaman istifa etmeyi düşünüyorum çünkü çocuğum daha küçük bana çok ihtiyacı var sizce haklıyım demi 1 ay da uzun bi süre off hem anne olmak hem çalışmak ne zor ya 😓😓