Benim kızım da 14 aylık, henüz yürüyemiyor. En net baba ve dede diyor (ba ba ba diye babıldarken ben de sürekli baba baba diye destekledim yardımcı olmuş mudur bilmem), Diğer kelime dediklerimiz de çağrışım tarzında, örneğin anne yerine annnn diyor. Hayvan sesleri hem ilgisini çekiyor hem de taklit etmek istiyor. Köpeğimizin yanına götürüp havv havv diyordum, belli bir zaman içinde öğrendi o da diyor artık 😅 bence en güzel yollardan biri anlayabileceği şekilde konuşmak (hızlı olmadan, tane tane, basit kelimeler ve cümlelerle). Şarkılar ve kitaplar da etkili oluyor bence, ilgisini cekeni bulunca hele 😇 hepsini yapsak bile bazı çocuklar geç başlıyor, benim kardeşim de geç başlamıştı şimdi hiç susmaz 😂❤️