Gündüz kuzenime emanet ettim kızımı yatağa yatırmış telefona dalmış ardından güm diye ses geldi zaten kızım çığlık çığlığa ağlıyordu kafasının üstüne düştü dedi o an aklım gitti sanki ruhumu teslim ettim öyle kötüydü ardından bebeğim sakinleşti hareketleri normal her zamanki gibi 3 saat de uyutmadım uyuyup uyanınca da normaldi ama korkuyorum herhangi bişey olmuş olabilir mi ? 4 buçukta düştü şu an saat 12 😔 anlında ufak kızarıklık vardı krem falan sürdük geçti ama hala çok korkuyorum o an o ses gözümün önüne geliyor devamlı yardımcı olun lütfen 🥺 hareketleri her şeyi normal sonradan belirti verir mi?