Anladım canım istersen ikinci bir alerji doktoru görüşü al bizde Adıyamandayız tek alerji doktoru vardı devlette ve bizi çok oyaladı açıkçası ve iletişim dili hiç doğru değildi baştan savma kısacası sonra instegramdan ersoy civelek isminde bir alerji doktoruna denk geldik online görüşme yaptık ve 3 ay biz aramadan kendisi bizi arayıp bilgi aldı takip etti yani sana tavsiyem bi görüşün muayene ücreti de bence normal uçuk bir ücret almıyorlardı en son çünkü bu alerji bazen testte çıkmaz ama şikayetlerin bunu gösteriyor mama olarakta biz hip kullanıyoruz hala en temiz içerikli mama o diye biliyorum istersen mama olarak buna geçin ve biraz bünyesinin alışması için sabredin inşallah iyi gelir