Kızlar merhaba aloevera cıcegım var baya bi büyüdü de yapraklarını kopartıp arada yüzüme sürüyorum cildim çok kuru sivilceli ve doğumdan sonra lekelerim oluştu onlar ıcın yapıyorum bu şekilde kullanan var mı acaba işe yarar mı ? Birde kendım krem yapayım diyorum pirinç haşlayıp ezip içine de aloevera, argan yağı koyup yapayım diyorum yapan var mı bu tarz şeyler çok merak ediyorum. Dermatologa gideceğim en kısa zamanda bu arada.