sudeaktan hry410_ maydonoz suyu bugün denedim ama düzenli yapmak gerekiyormuş herhalde devam edelim bakalım
Betus16 sudeaktan Allah isteyene nasip etsin bizler bu duyguyu tatmışız.Sanki kasıklarım ağrıypr gibi ama hamilelik de belirtisi içim içimi yiyor
sudeaktan Betus16 evet bana da gidip gidip geliyor bilmiyorum acaba psikolojik mi stres de gecikme yapar
sudeaktan Zeynephuma22 anladım üç gün gecikince çıkıyor mu testte bir hafta bekleyin diyorlar yapsam mı bende acaba o kadar gerginim ki rüyalarıma giriyor
Zeynephuma22 sudeaktan Ben erken gebelik testi yaptım kutunun üzerinde adet öncesi 6 güne kadar sonuç verir yazıyordu
Zeynephuma22 sudeaktan Evet dün oldum, nasıl dayanabiliyorsunuz valla ben dün de olmasaydım bugün gidip kan verecektim :)
sudeaktan Zeynephuma22 Ben de evde olmadığım için yapamadım eve geçince yapacağım inşAllah sizin adınıza sevindim
papatya0909 sudeaktan bu ay bnimde 10 gun gecikdi ama oldu . bazen hava değisimi stres den olabilir . supheniz yoksa bisey olmaz gelir . emzirme dönemindede gec gelebiliyor ☺️