Benim kızım kolik bebekti doktorumuz baybay night damla tavsiye etmişti. Bebekken kullanmıştım. Sonra uzun zaman ara verdik bazen uyku düzenleri şaşırıyor uykuya dalmak kendilerine eziyet oluyor böyle zamanlarda uyku saatinden yarım saat önce veriyorum. Normalde 3 yaşında kızıma 20 30 damla vermem gerekiyor fakat ben 8 damla veriyorum. Uykusu gelince rahat rahat uykuya dalıyor 🌸