buse3555 Kızlar 2 ay 9 günlük bebem doğduğundan beri aptamil kullanıyoruz uyandığında mama 1 saat oynuyor yatarken mama gece uykusunda da 2 saatte bir. Acaba doymuyor mu değiştirsem mi diye düşünüyorum. Siz hangi mamayı kullanıyorsunuz ve uykuları nasıl?
Minigiimm_ buse3555 hipp kullanıyorum bebeğim 3 buçuk aylık gece bir kere kalkıyor gündüzleri ⅔ saatte bir