yasee01 biraz da hastane deneyiminden oluyor. Bebeğimle birkaç kez hastanede yatmak zorunda kaldık, damar yolu açılamadı, bazen kan alınamadı. Çok zor şeyler yaşadık onlar insanın içinde korku oluyor. Ben artık hemen hastaneye koşmuyorum evde elimden geleni yapmaya çalışıyorum. Biraz da antibiyotiklerin yararlı bakterileri öldürmesinden kaynaklı olduğunu düşünüyorum.,