Merhaba anneler hipp mama kullanam varmı aranızda biz 1 buçuk aydır kullanıyoruz ancak hiç bir kilo alımı olmadı sanki aptamil daha çok kilo aldırır diyorlar ve bebim oğluşum 2900 doğdu lu an 3200 kilosu çok az dedi `doktor sütüm yetmedipi durumda mama kullanıyorum