asude456 Bebegim 4 aylik hiperlaktasyon sorunum var emziremiyorum gunde 3 litre sut sagiyorum sadece emzirmeye gecmek istiyorum 6 aydan sonra sutum ne zaman normale doneer
sosyologsmom asude456 ada çayı içmeyi denediniz mi benimde hiperlaktasyonuö vardı çok rahatllatı beni günde 1 fincan içiyordum 1 hafta sonra epey normal seviyeye geldi bıraktım ara ara atttığında yaparım anlıyorum sizi çok zor
sosyologsmom asude456 deneyin derim fazla içmeyin sütüniz kesilmesin ama epey rahatıyor ingilterede arkadaşıma doktoru önermişti bende yaptım rahatladım hiperlaktasyon zor çünkü pompalarla uyuyordum