Herkese merhaba. 2 aylık bebegim var. 4. Ayinda iznim bitiyor ve ise baslayacagim. Biberonda mama asla yemiyor anne sutunu de zorla iste. Nasil alistirabilirim basina gelen oldu mu acaba ? Sagip birakacagim ama biberon kabul etmezse ne yapacagim bilmiyorum. Calisan anneler bana fikir verebilir mi lutfen 😢