melkrtl ben bu uyku düzenini hiç anlamadım desem inanır mısınız yani 16 aylık ilk zamanlar çok çabaladım düzen olmadı şimdi öğlen tek uykuya başladım sabah 8:30 9 kalkış öğlen 2 veya 2,5 uyutmaya çalışıyorum en fazla 1 veya 1,5 saat uyuyor akşam 10 ile 10:30 arası uyutmaya çalışıyorum direniyor bende mi sorun var geceleri 100 kere kalkar sallanmadan uyumaz valla gına geldi yorulıyorm bakıyorum milletin ne güzel öğlen uykuları düzenli gece çok iyi ben nerede hata yapıyorum bilmiyorum