Kızlar kızım 18 aylık 10 aylıkken odasını ayırdım ,şimdiye kadar çok iyi gidiyordu ,ama son 1 aydır asla uyumuyor yanında gittiğim gibi uyanıyor ,uyuyor odadan çıkıyorum kalkiyo ,artık gece 3 gibi falan dayanamayıp yanıma alıyorum ama bu böyle 1 aydır devam ediyor , napmaliyim