papatya_17 Kızlar oğlum 14 aylık geceleri üstünü çok açıyor uyku tulumu almak istiyorum ama bazı yorumlar okudum terliyor falan filan kullanışlı oluyor mu tog değerini neye göre alabilirim mesela bizim ev 23 24.5 arası hep ya da bebek yorganı mı alsam
alpsmother_ papatya_17 bebek yorganı alsanız onu da atar üstünden ben alamadım bir türlü ama uyku tulumu çok kullanışlı bence çevremde kullananlar da memnun tog değerini düşük alırsınız 1.5 falan
bunemeselaa papatya_17 bizimki asla üstünü örten bir bebek değildi hala daha öyle 27 aylık ev derecesi 23-24 arası 1,5 tog uyku tulumu kullanıyorum doğduğundan beri mecbur
Ballilokmam11 papatya_17.1.6 tog uyku tulumu kullanıyoruz aynı ışıklarda evlerimiz yorganı asla üzerinde durdurmaz kızım
bunemeselaa papatya_17 ben memnunum terleme yapmıyorda oda rahat bende rahat uyuyorum diğer türlü aklım kalıyor sabah kadar üstünü örtüyorum yüzüne falan çekiyor korkuyorum. Ekstra çorapsız yatırdığım için bir müslin örtüyorum ayaklarına o kadar gerçi tutmuyor onu üzerinde ama olsun 🤣
Selimoglu10 papatya_17 maalesef ortunmuyorlar 🤦 tığ değerli olanlardan değil de hasyün ün yünlü tulumlarindan almıştım. 2. Kış oldu kullanıyorum. Terletmiyor da usutmuyor da. Elleri ayakları sıcacık oluyor
Merveeofs papatya_17 biz bebek yorganiyla yapamadık elyaf denedim yün denedim kalın polar battaniye denedim bebeklik yine ama kızım hicbiriyle uyumuyordu çare uyku tulumu oldu bizim için içim rahat böyle. Tog değerli olanlar değil şöyle yorgan gibi bir şey hediye etti kvalidem yün sanırım onlar iç kıyafeti ayarladığımız sürece terleme vs olmuyor
maygirl papatya_17 bebk yorgani beneklere kullanilmiyor guwrnli degil bnce yani 1 tog altina yazlik kolsuz zibinla yatitablirsniz.o terleyen bebisleri ewin ısısina gore yuksek tog yada altina fazla giydiryolardir genelde
acipatlican papatya_17 iki kizimada tulum giydiriyorum yorganı hep atıyorlar üzerlerinde rahat oluyor aklım kalmıyor soğukluğa görede pijamayi kalın yada ince giydiriyorum şükür tulum yüzünden hiç hasta olmadılar
bianneo papatya_17 ilk yorgan aldım ama açıyor yine üstünü bazen bakıyorum göğsü soğuk oluyor en son 1.6 tog tulum sipariş ettim lcw dan aldım gelmedi henüz bakalım kafam rahat etsin istiyorum yaa
gizo9 papatya_17 bizim ev 25-26 derece arasında 1.6 tog tulum giydiriyorum ama klima ile ısınıyor bizim ev tabi doğalgaza göre farklı olabilir ama hiç terletmiyor ve bebekler için yorgan battaniye güvenilir değil
defnesmom3 papatya_17 tulum alabilirsiniz o dereceye göre 1-1,5 tog alabilirsiniz üstünü aciyosa yorganı da açar kızımda açıyor yorgani da açıyo tulum daha ideal dereceye göre bende kullanıyorum tulum
rainayaz papatya_17 bence uyku tulumu alın benim oğlum da üstünü çok açıyor gece kalkıp bakıyordum artık uyku tulumuna geçtik
Bayancorek papatya_17 doğduğundan beri uyku tulumu giydiriyorum 27 aylık şuan. 23-24 derece odası 1.6 tog içine ince pijama giydiriyorum 2.5 tog da var içine zıbın giydiriyorum sadece. Çok soğuk olursa yine pijama giydiriyorum sıcacık uyuyor. ❤️
Jeliboonn Bayancorek evimizde derece hiç yok nasıl yani nasıl bir şey alıp net ölcebilşrim 16 aylık oğlum bende uyku tulumuna geçmek istiyorum yani yorgan örtüyorm dolanıyor bağırıp sürekli kalkıyor
berrakmutlu papatya_17 normalde nasıl giydirirsin yatarken ne örtersiniz üstüne ona göre fikir verebilirim