İkinci doğumum olacak ama kızım bir türlü gelmek istemiyor ağrı sancı var düzensiz doğum pozisyonunda açılma yok bebeğin kafası kanala inmemiş beklemek çok zor gelmeye başladı sanki hiç doğmayacak gibi 🥹 ilk kızım 39+3 de gelmişti 1 gece ağrı çektirdi sonra hemencicik geldi bu gebelikte 1 haftadır ara ara vuran fena ağrılar ile devam ediyorum ama yok 🥺