melisamoms Şuan molfix kullanıyoruz ama pişik oluyor değiştiricem memnun kaldığınız marka varmış kızlar ?
1melekannesiselma melisamoms biz doğduğundan beri bezide ıslak mendilide sleepy kullanıyoruz pişik kremide kullanmıyoruz hiç pişik olmadı çok şükür eğer başlayacaksanız bio natürelden başlayın
Umaysmom78 @“melisamoms”# melisamoms prima deneyebilirsiniz ben hem molfix hem prima kullanıyorum sorun yaşamadım
melisamoms ogretmenanne2024 bende bugün sleepy aldım ufak paketlerden onu deniyorum şuan olmazsa baby turcoda denerim
210624 melisamoms ben molfix kullanıyorum bez değiştirdim berbat oldu oğlum o yüzden molfixe devam ediyorum hala pisiği geçmedi
sydaglsen melisamoms Goon kullanıyorum pişik kremimde incia çok şükür şimdiye karar pişiğimiz olmadı. Günde 1-2 kere sürüyorum bazen sürmüyorum kızarıklık varsa sürüyorum hemen döndürdü şimdiye kadar
esmerella11 Doğmadan önce sleppy aldım pişik yapmadı ama bez hemen çabuk doluyor bide çişin kokusu çıkıyor baby turcoya geçtim bu bezi daha çok beğendim pişik yapmadı buda ama kaliteli olarak baby turco benim tercihim
gizo9 melisamoms bu bebeğinizin cildi ile alakalı bir durum her bebeğin cildi farklı o yüzden başka markaları deneyerek bebeğinize uygun olanı bulacaksınız
melisamoms gizo9 evet biliyorum ama en çok tercih edilen markaların önceliğim olması amacı ile sordum.
berkbaby melisamoms molfix mavi paket kullanıyordum 9. Aya kadar pişik yaşamadık aşırı hareketlenmeye başladıktan sonra yaşamaya başladık ve molfix pure beyaz renk pakete geçtim baz aşırı yumuşak farkı anlıyorsunuz ve pişik sorunu geçti her bebeğin cildi fsrklıdır tabi ama tam hassas ciltlere göre sanki yapılmış memnunum birde yeni doğduğunda prima kullanmıştım yapmamıştı🫠
Biz3kisiyiz_ melisamoms bizde hepsi pişik yaptı maalesef şuan Molfix var. Sleepy,Prima,goon, baby turco,bim bezi bile denedim çare bulamadım biraz hassas cildi kızımın
Kubragulluk melisamoms dokuzuncu ayına kadar molfix kullandım pişik yapmaya başlayınca baby turcoya geçtim yedi aydır kullanıyorum çok memnunum ama bu bebeğin cildine göre değişir 🌸
ebolyk Sadece bezden olmayabilir pişik kremi de önemli ecowell çok iyi konuda hiç pişik derdimiz olmadı