Selammm 1 ay 9 günlük olduk biz 😊 Bebeğim doymuyor gibi . Anne sütü az olduğu için mama ile beslenmeyle birlikte karışık gidiyoruz . Bebeğim mamayı 80 ml içtikten 2 saat sonra yine acıkıyor . Bazen doymuyor . 80 ml anne sütü içtikten sonra yine acıktığı oluyor . Aranıyor sürekli . Bu şekilde fazla yemesi normal mi açıkçası bu durumdan çekinir oldum biraz bazen 2 saati de beklemiyor şaşırıyorum