eyylull merhaba bende kızıma 4 aylıkken mama vermemiz gerekti,kilo alımı düşüktü falst mama istemedi,5 farklı mama denedik,biberon,kaşık biberon,şırınga,çay kaşığı ama hepsini reddetti,doktor yapıcak bir şey yol emzirmeye devam et dedi.Gögsum dışında bir şey kabuş etmiyor.Yani bebeğiniz istemiyorsa başka mama markaları deniceksiniz onları da almazsa anne sütüyle devam ediceksini mecburen