karagoz33 Benim gibi sosyal fobisi(özgüven eksikliği bir ortama girdiğinde yanlış hareket yapma korkusu,beni kötü bilirler mi korkusu) olup da şunu yaptım aştım diyen var mı aranızda?Baya bi aştım ama hala tam düzeltebilmiş değilim önerilerinize açığım 🤗
annesininbebisi Bende var ve aşamadım 🫠 malesef çoğu ortamda salak gibi hissediyorum kendimi ve çok sönük kalıyorum o yüzden kalabalığı sevmiyorum…
karagoz33 annesininbebisi dimi ben de öyle.Karşımdaki kim olursa olsun şekilden şekile giriyorum ve yanlış anlaşılmaya da müsait bir konu.Aşırı çekingenim ya