Elifff61 Merhaba anneler.Emzirme döneminde ağzımda aft eksik olmuyor.Aynı anda birkaç tane çıkıyor.Tam iyileşti derken başka bir yerde çıkıyor.Daha önceki doğumumdan sonra da emzirme döneminde aynı şeyleri yaşadım.Şimdi tekrar anne oldum yine başladı.Vitaminlerme baktırdım normal.Var mı benim gibi olan ve bana çözüm önerecek olan?
[silindi] Elifff61 Karbonatı macun kıvamına getirp üzerinde bekletiyorum ben oluştukça. Ama benim genelde bağışıklığım zayıfladığında hasta olmadan bir iki hafta önce gayet iyi olduğumda çıkar hasta olacağımı öyle anlarım.
Annelik9292 Elifff61 bir yerde okumuştum sumak varya onun suyu ile ağzı çalkalamak iyi geliyormuş bi araştırın
Smiley Elifff61 benim kızımda yeni oldu bağışıklık sistemi düştüğünde olurmuş , doktorumuz aftı en çabuk geçiren şey karadut özü dedi , ( dut pekmezi de olur dedi ) günde 3-4 yemek kaşığı dut pekmezi verdim biraz yakıyor ama hemen geçirmeye başlamıştı .